loading...
تفریحی
مدیریت بازدید : 19 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

حق با كشيش ها بود گاليله! زمين آنقدرا هم گرد نيست. هركس ميرود ديگر بر نميگردد!


.

.

هي كافه چي! ميزها را تك نفره كن. مگر نمي بيني همگي تنهاييم؟؟

.

.

من فکر ميکردم کسي بين ما دو تا هست... اما تا به خودم آمدم ديدم من بين شما دونفر هستم... چه تفاوتي بين فکرم و حقيقتم بود...

.

.

دلم پر است... آنقدر كه گاهي اضافه اش از چشمانم ميچكد.

.

.

به دلم افتاده بود امشب خوابت رو ميبينم... از ذوق ديدنت تا صبح خوابم نبرد!!!

.

.

حتم دارم در تمام جاده ها مشغول كارند! همه را ه هايي كه تو را به من ميرساند در دست تعميرند... وگرنه تو حتما مي آمدي.

.

.

روزی اگر نبودم تنها آرزوی ساده ام این است ، زیر لب بگویی *یادش بخیر *

.

.

تركم كرده اي تا تلخم كني... حال بسوز! شرابي شده ام ناب... حسرتم را بكش!!!!!!

.

.

من اگر ميخندم تنها به اجبار عكاس است... وگرنه من كجا و خنده كجا!

.

.

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .

.

.

دوچشمت سرزمین آرزوها نگاهت داستان آشنایی ست امان از آن زمان که قلب عاشق گرفتار خزان یک جداییست . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 1,830