loading...
تفریحی
مدیریت بازدید : 21 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

مهم نيست كه دلت دريا باشه يا بركه، مهم اينكه كه نذاري كسي توش جيش كنه

.

.

یک روز یه نفر جلوی یک خانومی می خوره زمین برای این که ضایع نشه می گه فن و حال کردی.
.
.
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﻧﻌﻨﺎﯾﯽ ﺷﯿﮏ ﻫﻢ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﺍﺯﺵ ﺧﻮﺷﻢ ﺑﯿﺎﺩ . . . ..ﻭﻗﺘﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺍُﺭﺑﯿﺖ ﺷﺪﻩ ۱۸۰۰ ﺗﻮﻣﻦ :|
.
.
نمیدونم چرا از وقتی که دکتر بهم گفته گوشت قرمز واست ضرز داره یه روز در میون کوبیده داریم من: :-( کباب کوبیده: :-) قصابی سر کوچه: :-o
.
.
رفتم یه خط ایرانسل خریدم ، همراه اول بهم اس داده فکر نمیکردم یه روزی بیاد که بهم خیانت کنی . بای . ایشششش
.
.
جدیدا مد شده دخترا یه دونه دوست پسر هم ندارن..... جاش شونصد تا داداش دارن :))
.
.
افه جدید دخترای دم بخت : من خودم خواستگار مرغ فروش داشتم رد کردم :|
.
.
عمو پورنگ : کی از همه زرنگ تره ؟ بچه ها : مدرسان شریف ، مدرسان شریف! :|
.
.
دیشب پشت چراغ قرمز میدون بودیم دیدم افسر داره یکی و جریمه می کنه که از چراغ قرمز قبلی رد شده یارو گفت سرکار ننویس ندیدمت !
.
.
پسره ۸ سالشه از باباش تبلت میخواد والا ما ۸ سالمون بود دستمونو گاز میگرفتیم که جاش بمونه شبیه ساعت مچی بشه به قدری کیف میکردیم انگار ساعت سواچ دستمونه
.
.
مامور آمار اومده دم مجتمعمون.میگه اینجا همین ۴ طبقه هست ؟ میگم : پ ن پ ۵ طبقه اس. یه طبقه اش رو hidden کردیم ..

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,841